کاش به شهر خوب تو...

کاش به شهر خوب تو...

دلم برای برگشتن ها تنگ میشود....

آنقدر رفته ام که دیگر 

نه میشود من بیایم 

نه تو.....

و این یعنی بین ما 

همه چیز به پایان رسیده است.....

چه تلخ.....



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت18:32---5 دی 1393
کاش میشد یه نفرم که شده درکم میکرد.......فقط یه نفر.....
پاسخ:من درکت میکنم دخترجان صبور باش دیگه


پریسا
ساعت18:10---5 دی 1393
مینویسم برای دلی که هرگز دوست نداشت شکست را تجربه کتد.


مینویسم برای دلی که هرگز نمیخواست عذاب بکشد.


مینویسم برای دلی که هرگز فکر نمیکرد یه زمانی عاشق شود. مینویسم برای دلی که هرگز فکر نمیکرد یه روزی به معشوق خودش علاقه شدید قلبی پیدا کند.


مینویسم برای دلی که هرگز فکر نمیکرد اگر زمانی عاشق شد او را از دست بدهد.


مینویسم برای دلی که احساس نمیکرد یه زمانی تمام زندگیش برابر با تمام شقاوت دنیا شود.


مینویسم برای دلی که همیشه میگفت ای کاش همینگونه که خوشبخت هستم در زندگی با معشوق خود نیز خوشبخت باشم.


مینویسم برای دلی که روزی ان دو چشمان بهاریش دل یکی را گرفت.


مینویسم برای دلی که روزوشبش شده بود ان دل.


مینویسم برای دلی که حتی زندگی بی اورا تصور نمیکرد......
پاسخ:هییییییییییییییییییییییییییییییییییییع


یاغی
ساعت22:02---2 دی 1393
بیچاره روح نیما یوشیج و سهراب سپهری

ببین کی داره شعر نو میگه
پاسخ:الکی بود بابا , اینجا دیگه دوس دارم هرچی میاد به ذهنم بنویسم خب!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ]